Returnarea produselor

PROCEDURA RETURNARE PRODUSE - IN TERMEN DE 14 ZILE DE LA PRIMIREA COLETULUI, conform OUG nr. 34/2014

1. Contactati-ne telefonic sau pe email office@cumparaturi365.ro  pentru a ne comunica intentia dvs de retur

2Printati formularul de retur aflat AICI şi completaţi-l

3. Asigurați-vă că produsele se află în starea in care au fost primite

4. Împachetaţi produsele în cutia în care au venit, sau un alt ambalaj protector (punga, folie, etc)

5. Luaţi legătura cu orice firma de curierat pentru a trimite pachetul pe adresa noastra

Costurile aferente returnarii produsului sunt suportate de catre expeditor

Returnarea banilor in cont sau prin mandat postal se va efectua conform prevederilor legale, in termen de maxim 14 de zile de la primirea coletului .Comandand in magazinul nostru, va dati acordul pentru returnarea banilor prin una dintre cele doua metode precizate (ramburs in cont sau prin mandat postal)

Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului

Nu se trimit colete cu ramburs. Taxa de expediere catre noi o suporta clientul. Dreptul de renuntare la cumparare este valabil doar pentru clientii persoane fizice.

Abuzul de orice fel duce la blocarea contului de client iar sistemul nu va va mai permite sa efectuati comenzi pe site-ul cumparaturi365.ro

Atentie! Produsele returnate trebuie sa fie intacte si curate. Daca produsele au fost deteriorate si nu mai pot fi comercializate, acestea pot fi reevaluate valoric, urmand ca suma necesara repunerii in stare de vanzare sa fie retinuta din cv. rambursului. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită (in conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47)

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

In cazul in care clientul a beneficiat de Livrare Gratuita (costuri de livrare suportate de cumparaturi365.ro), la returnarea banilor se va scadea contravaloarea livrarii din suma de returnat.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate SC BIG BUY 365 SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. 

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

- Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise.

- Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa nu acceptati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

- Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Va recomandam sa expediati produsele prin curier rapid. 

In toate cazurile mentionate mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Produsele nu trebuie sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea acestora duce la refuzarea returului.

Orice alta problema legata de produsele si serviciile prezentate pe site se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit solutionarea litigiului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata. 

Plata se face ramburs, odata cu sosirea comenzii.

Taxa de transport este afisata in pagina de comanda, inainte de finalizarea comenzii.

Livram in absolut orice localitate din tara, la tarifele din pagina “Livrare produse”

Declinarea responsabilitatii: 

Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul fizic, in sine, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia, a designului ori in ceea ce priveste accesoriile. Acestea nu afecteaza functionalitatea ori destinatia produsului, prin urmare lipsa de conformitate nu poate fi invocata